Pobierz aplikację mobilną PartyMap i bądź na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami w mieście




Turniej Warhammer 40k "Strefa Wojny: Bolter" 1000p - 14.01 (nd)
Planszowki
5
Sklep Bolter
Podwale 6, Wrocław
 10:00
 14/01
Szczegóły wydarzenia
Zapraszamy wszystkich na Strefa Wojny: Bolter 1000pkt - Wrocławski Turniej w 8ed Warhammer 40 000!

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
14.01.2017 (niedziela)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Boltera.
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław, na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1000p)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: przedpłaty, wysłania poprawnej rozpiski, zgłoszenia. Wszystko w regulaminowym czasie.

Limit miejsc: 14 osób + BYE

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 12.01.2017 23:59 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1000p). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Poprawny format rozpiski (w treści wiadomości lub jako plik TXT):

Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules i Chapter Approved
* Armie Battle-Forged, 1000 points, max 2 detachments
* Stół do gry: 48x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Primary Mission (tylko pierwsza bitwa, A lub B) oraz trzy Secondary Missions
4. Roll off d6, zwycięzca rozpoczyna naprzemienne wystawianie Objectives wg. zasad misji (zawsze 6).
5. Gracz, który przegrał #4 wybiera rodzaj Deploymentu i stronę.
6. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który wygrał #4.
7. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
8. Zwycięzca #7 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
9. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
10. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się trzy elementy, do zdobycia jest max 20VP:
* Primary Missions – zasady misji Eternal War i Maelstrom of War z RB i/lub Chapter Approved,
* Punkty za misje liczymy następująco: d3VP=2VP
* Secondary Missions, wybieramy przed grą 3, każde po 2VP, do max 6VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 30 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlod musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 3 modele warte przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Titanslayer (zniszcz oddział typu Titanic lub LoW), można wykonać kilkukrotnie.
11. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
12. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
* w pierwszej bitwie gramy na zasady NOVA, w której obowiązują Primary, Secondary oraz Tetriary Missions
* Tetriary Missions (tylko pierwsza bitwa):
Za zniszczenie przynajmniej jednego oddziału przeciwnika w turze gry 1 VP do max 4 VP, liczymy od drugiej tury gry, do max 4VP.

Misje turniejowe:
Notujemy na Karcie Gracza ( https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u7xQ7KQ-5gwPBVUSr42HwPNeyGjtv8_BYdhdCYx-xls/edit?usp=sharing ) Primary Mission (tylko pierwsza bitwa, A lub B), numery Secondary Missions zgodnie z "Jak Grać?" Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika, ilość zdobytych Victory Points przez armię naszą i przeciwnika.
Karta Gracza do wglądu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u7xQ7KQ-5gwPBVUSr42HwPNeyGjtv8_BYdhdCYx-xls/edit?usp=sharing

Zasady
misji będą wydrukowane do wglądu podczas turnieju.

* Bitwa I
Deployment: Dawn of War ALBO Frontline Assault
Objectives: Wystawiamy 6 Objective Markerów. Pierwsze cztery kładziemy tak aby były na linii 12” od dłuższej krawędzi stołu i 16” od krótszej krawędzi stołu. Ostatnie dwa kładziemy tak aby były 24” od dłuższej krawędzi stołu i 8” od krótszej krawędzi stołu.

Primary Missions (max 12VP):
A) Gracz otrzymuje 2VP za każdy kontrolowany Objective na koniec gry. Jeśli na koniec gry kontrolujesz więcej Objective niż twój przeciwnik otrzymujesz dodatkowo 1VP
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli gracz kontroluje przynajmniej dwa Objective – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje o 2 więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP.
UWAGA! W tej misji obaj gracze zdobywają VP, do max 20 VP. Nie obowiązuje tabelka poniżej, a gracz który przegra (ma mniej VP) może zdobyć max 12VP. (końcowy wynikiem może być np. 20-0, 20-12, 15-7, 5-3, itp.).

* Bitwa II
Deployment: Search and Destroy
Retrieval mission (RB) + Tactical Escalation (RB)

* Bitwa III
Deployment: Vanguard Strike
Primary Missions: Scorched Earth (CA) + Kill Confirmed (CA)
UWAGA! Za No Quarter Given można zdobyć max 6VP.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary i Secondary missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobyte VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 ................................ 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE, a na potrzeby paringów w przyszłych rundach jest liczona jakby zdobyła 10 VP, gracz na koniec turnieju otrzymuje VP równe średniemu wynikowi z pozostałych dwóch bitew (nie mniej niż 10). Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty. Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20p za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju). W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią oraz brak zasad armii do wglądu (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k, w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

ZAPRASZAMY!
Zobacz także inne wydarzenia z Wrocławia
Turniej Warhammer 40k "Strefa Wojny: Bolter" 1000p - 14.01 (nd)
Planszowki
5
Sklep Bolter
Podwale 6, Wrocław
 10:00
 14/01
Szczegóły wydarzenia
Zapraszamy wszystkich na Strefa Wojny: Bolter 1000pkt - Wrocławski Turniej w 8ed Warhammer 40 000!

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
14.01.2017 (niedziela)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Boltera.
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław, na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1000p)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: przedpłaty, wysłania poprawnej rozpiski, zgłoszenia. Wszystko w regulaminowym czasie.

Limit miejsc: 14 osób + BYE

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 12.01.2017 23:59 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1000p). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Poprawny format rozpiski (w treści wiadomości lub jako plik TXT):

Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules i Chapter Approved
* Armie Battle-Forged, 1000 points, max 2 detachments
* Stół do gry: 48x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Primary Mission (tylko pierwsza bitwa, A lub B) oraz trzy Secondary Missions
4. Roll off d6, zwycięzca rozpoczyna naprzemienne wystawianie Objectives wg. zasad misji (zawsze 6).
5. Gracz, który przegrał #4 wybiera rodzaj Deploymentu i stronę.
6. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który wygrał #4.
7. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
8. Zwycięzca #7 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
9. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
10. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się trzy elementy, do zdobycia jest max 20VP:
* Primary Missions – zasady misji Eternal War i Maelstrom of War z RB i/lub Chapter Approved,
* Punkty za misje liczymy następująco: d3VP=2VP
* Secondary Missions, wybieramy przed grą 3, każde po 2VP, do max 6VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 30 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlod musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 3 modele warte przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Titanslayer (zniszcz oddział typu Titanic lub LoW), można wykonać kilkukrotnie.
11. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
12. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
* w pierwszej bitwie gramy na zasady NOVA, w której obowiązują Primary, Secondary oraz Tetriary Missions
* Tetriary Missions (tylko pierwsza bitwa):
Za zniszczenie przynajmniej jednego oddziału przeciwnika w turze gry 1 VP do max 4 VP, liczymy od drugiej tury gry, do max 4VP.

Misje turniejowe:
Notujemy na Karcie Gracza ( https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u7xQ7KQ-5gwPBVUSr42HwPNeyGjtv8_BYdhdCYx-xls/edit?usp=sharing ) Primary Mission (tylko pierwsza bitwa, A lub B), numery Secondary Missions zgodnie z "Jak Grać?" Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika, ilość zdobytych Victory Points przez armię naszą i przeciwnika.
Karta Gracza do wglądu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1u7xQ7KQ-5gwPBVUSr42HwPNeyGjtv8_BYdhdCYx-xls/edit?usp=sharing

Zasady
misji będą wydrukowane do wglądu podczas turnieju.

* Bitwa I
Deployment: Dawn of War ALBO Frontline Assault
Objectives: Wystawiamy 6 Objective Markerów. Pierwsze cztery kładziemy tak aby były na linii 12” od dłuższej krawędzi stołu i 16” od krótszej krawędzi stołu. Ostatnie dwa kładziemy tak aby były 24” od dłuższej krawędzi stołu i 8” od krótszej krawędzi stołu.

Primary Missions (max 12VP):
A) Gracz otrzymuje 2VP za każdy kontrolowany Objective na koniec gry. Jeśli na koniec gry kontrolujesz więcej Objective niż twój przeciwnik otrzymujesz dodatkowo 1VP
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli gracz kontroluje przynajmniej dwa Objective – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje o 2 więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP.
UWAGA! W tej misji obaj gracze zdobywają VP, do max 20 VP. Nie obowiązuje tabelka poniżej, a gracz który przegra (ma mniej VP) może zdobyć max 12VP. (końcowy wynikiem może być np. 20-0, 20-12, 15-7, 5-3, itp.).

* Bitwa II
Deployment: Search and Destroy
Retrieval mission (RB) + Tactical Escalation (RB)

* Bitwa III
Deployment: Vanguard Strike
Primary Missions: Scorched Earth (CA) + Kill Confirmed (CA)
UWAGA! Za No Quarter Given można zdobyć max 6VP.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary i Secondary missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobyte VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 ................................ 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE, a na potrzeby paringów w przyszłych rundach jest liczona jakby zdobyła 10 VP, gracz na koniec turnieju otrzymuje VP równe średniemu wynikowi z pozostałych dwóch bitew (nie mniej niż 10). Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty. Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20p za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju). W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią oraz brak zasad armii do wglądu (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k, w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

ZAPRASZAMY!
Zobacz także inne wydarzenia z Wrocławia